19 груд. 2017 р.

6 клас(інф)

Урок 14. . Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

 Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про етапи розробки та вимоги до презентацій, розглянути структуру презентації та елементи дизайну; розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, редактор презентацій Microsoft Office PowerPoint.
Хід уроку
І. Організаційний етап • привітання • перевірка присутніх • перевірка готовності учнів до уроку
 ІІ. Актуалізація опорних знань Фронтальне обговорення призначення та вимог до презентації, понять: макет слайда, дизайн слайда, дизайн презентації.
 ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності Слово вчителя. Презентація – це візуальний супровід виступу доповідача, а тому вона має зацікавлювати глядачів своїм дизайном і особливістю подання матеріалу. Ви дізнаєтесь на уроці, як зробити презентацію цікавою і якісною.
 IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор) Робота з підручником: § 11
 V. Засвоєння нових знань, формування вмінь Практичне завдання. Робота за комп’ютером 1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером. 2) Інструктаж учителя. 3) Практична робота за комп’ютерами. Підручник ст. 86-89 4) Вправи для очей.
 VI. Підбиття підсумків уроку Обговорюємо 1. Якими бувають презентації? 2. З яких етапів складається створення презентації? Яке призначення кожного з етапів? Чи доцільно змінювати порядок етапів? 3. Чому планування презентації починається з визначення мети її створення? Чи можна спочатку створити презентацію, а потім вирішити, для чого її було створено? 4. Чому важливо знати, для кого ти створюєш презентацію? Як може змінитися презентація, якщо змінюється аудиторія? Наведи приклади. 5. Чому на слайдах презентації не доцільно розміщувати багато тексту? Назви можливі причини. 6. Чим відрізняється сценарій шкільного свята та комп'ютерної презентації? Відповідь аргументуй. 7. Як правильно побудувати усний виступ і зацікавити аудиторію? Чи може вдалий усний виступ «врятувати» невдалу презентацію? 8. Яких рекомендацій доцільно дотримуватися під час створення презентації? VІІ. Домашнє завдання Підручник § 11 ст. 82-90
 VІІІ. Оцінювання роботи учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар